Logi sisse

Registreerimine

+372 53 924 601 E-N 9:00 - 15:00
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in comments
Search in excerpt
Search in posts
Search in pages
Search in groups
Search in users
Search in forums
Filter by Custom Post Type
Filter by Categories

Ostukorv

Abi

Registreerimine

Ostu sooritamiseks on vajalik registreerumine. Teie kontol säilitatakse kogu teie ostude ajalugu. Teie kontole saab siseneda igast arvutist kasutajatunnuse ja parooli olemasolul.

Kuidas paberraamatut osta?

Raamatuid saavad osta ainult registreeritud kasutajad.

  • Lisage valitud raamat ostukorvi, klikkides “Osta raamat”.
  • Ostu sooritamiseks avage ostukorv, kontrollige valitud raamatute vastavust ja vajutage nupule “Vormista tellimus”.
  • Tellimuse vormistamisel täitke enda ehk tellija andmed, saaja andmed (kui need erinevad tellija andmetest), valige makseviis ja kohaletoimetamisviis.
  • Nõustuge tellimistingimustega ja kinnitage tellimus, vajutades nupule „Esita tellimus”.
  • Kui valisite makseviisiks pangalink, siis suunatakse teid valitud internetipanka. Õnnestunud makse korral saate koheselt makset kinnitava teate oma e-posti aadressile.
  • Kui valisite makseviisiks ülekanne, siis saadame teie e-posti aadressile ettemaksuarve vajalike pangarekvisiitidega. Ülekande tegemisel tuleb teil selgitusse märkida ettemaksuarve number. Raamatupakk saadetakse välja kolme kuni viie tööpäeva jooksul pärast ettemaksuarve kogu summas tasumist.
  • Puuduva raamatu asendamine toimub ainult tellijaga kokkuleppel.

Kuidas e-raamatut osta?

E-raamatuid saavad osta ainult registreeritud kasutajad. Enne esimest ostu soovitame teil alla laadida e-raamatunäidis veendumaks, et see sobib teile. E-raamatunäidist saab alla laadida siit.

  • Lisage valitud raamat ostukorvi, klikkides “Osta raamat”.
  • Ostu sooritamiseks avage ostukorv, kontrollige valitud raamatute vastavust ja vajutage nupule “Vormista tellimus”.
  • Tellimuse vormistamisel täitke enda ehk tellija andmed, saaja andmed (kui need erinevad tellija andmetest), valige makseviis ja kohaletoimetamisviis.
  • Nõustuge tellimistingimustega ja kinnitage tellimus, vajutades nupule „Esita tellimus”.
  • Kui valisite makseviisiks pangalink, siis suunatakse teid valitud internetipanka. Õnnestunud makse korral saate koheselt makset kinnitava teate oma e-posti aadressile.
  • Kui valisite makseviisiks ülekanne, siis saadame teie e-posti aadressile ettemaksuarve vajalike pangarekvisiitidega. Ülekande tegemisel tuleb teil selgitusse märkida ettemaksuarve number. Järgmisel tööpäeval pärast raha müüja ehk firma OÜ Bestkaup kontole laekumist saate e-kirja teatega teie kontole linkide lisandumisest e-raamatute allalaadimiseks.

Kas võib korraga osta e-raamatu ja paberraamatu?

E-raamatute ja paberraamatute ostu puhul koostatakse ühine ettemaksuarve.

Mis on kuu raamat?

Iga kuu pakume uutest raamatutest ühe kuu raamatuna, mille tellimisel on kogu raamatupakk ilma postimaksuta ja 5% hinnasoodustusega. Kui te ei soovi kuu raamatut, ei pea te sellest meid teatama.

Kuidas tasuda ostu eest?

E-poes saab tasuda:

  • pangalingiga (Swedbank, SEB Pank);
  • ülekandega.

Pangalink (Swedbank, SEB Pank)

Selle makseviisi valimisel suunatakse teid valitud internetipanka. Seal näete täidetud maksekorraldust, millel on maksmisele kuuluv summa. Pärast makse kinnitamist väljuge internetipangast, klikkides “Tagasi müüja juurde”. E-raamatu ostu puhul, pärast õnnestunud makset on e-raamatu failid koheselt saadaval allalaadimiseks.

Ülekanne

Tellimuse alusel saadetakse teie e-posti aadressile ettemaksuarve, mis tuleb tasuda esimesel võimalusel. Müüja ehk firma OÜ Bestkaup pangarekvisiidid on märgitud ettemaksuarvel. Ülekande tegemisel tuleb teil selgitusse märkida ettemaksuarve number. Raamatupakk saadetakse välja pärast ettemaksuarve kogu summas tasumist. E-raamatute puhul saate e-kirja teatega teie kontole linkide lisandumisest faili allalaadimiseks järgmisel tööpäeval pärast raha firma OÜ Bestkaup kontole laekumist.

Kuidas toimub paberraamatute kättetoimetamine Eesti piires?

Kaupa võib kätte toimetada mitmel viisil.

  • SmartPOSTi pakiautomaati Eesti piires (2,99 €). Pärast ettemaksuarve tasumist pangalingiga või ülekandega saadetakse Ostjale kolme kuni viie tööpäeva jooksul e-posti aadressile teatis kauba üleandmise kohta kättetoimetamisfirma operaatorile. Paki saabudes saadetakse Ostja mobiiltelefonile SMS teatega uksekood. Ostja sisestab SMSis sisaldunud uksekoodi pakiautomaadi puutetundlikul ekraanil, selle peale avaneb õige kapiuks ja ta saab oma tellimuse kätte. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates Ostja mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest. Seejärel tagastatakse pakk Müüjale. Kui pakk on juba Müüjale tagastatud või on tagastamisel, siis selle kättesaamiseks tuleb Ostjal tasuda SmartPOSTi saatekulu uuesti.
  • Omniva pakiautomaati Eesti piires (2,99 €). Pärast ettemaksuarve tasumist pangalingiga või ülekandega saadetakse Ostjale kolme kuni viie tööpäeva jooksul e-posti aadressile teatis kauba üleandmise kohta kättetoimetamisfirma operaatorile. Paki saabudes saadetakse Ostja mobiiltelefonile SMS teatega uksekood. Ostja sisestab SMSis sisaldunud uksekoodi pakiautomaadi puutetundlikul ekraanil, selle peale avaneb õige kapiuks ja ta saab oma tellimuse kätte. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates Ostja mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest. Seejärel tagastatakse pakk Müüjale. Kui pakk on juba Müüjale tagastatud või on tagastamisel, siis selle kättesaamiseks tuleb Ostjal tasuda Omniva saatekulu uuesti.
  • Omniva postkontorisse Eesti piires (3,99 €). Pärast ettemaksuarve tasumist pangalingiga või ülekandega saadetakse Ostjale kolme kuni viie tööpäeva jooksul e-posti aadressile teatis kauba üleandmise kohta kättetoimetamisfirma operaatorile. Pärast Omnivalt/Eesti Postilt teatise saamist võib Ostja valitud postkontorist oma paki kätte saada. Pakkide tasuta hoiuaeg postkontoris on 15 kalendripäeva. Paki saaja saab kirjaliku avalduse alusel hoiuaega pikendada veel kuni 15 kalendripäeva tasudes koheselt ka selle eest. Täpsem info Omnivalt/Eesti Postilt.
  • Kulleriga Eesti piires (4,99 €). Pärast ettemaksuarve tasumist pangalingiga või ülekandega saadetakse Ostjale kolme kuni viie tööpäeva jooksul e-posti aadressile teatis kauba üleandmise kohta kullerfirma operaatorile. Pärast seda võtab kuller Ostjaga ühendust ja kooskõlastab talle sobiva aja kauba kättetoimetamiseks.

Kuidas tellida paberraamatuid välismaale?

Kõiki paberraamatuid saab Eestist tellida ka välismaale. Saatekulud on eraldi arvutatud, kuna need sõltuvad sihtkohast ning kaalust. Tellimiseks tuleb võtta ühendust kirjastuse Ersen raamatupoe klienditoega esmaspäevast neljapäevani kl 9.00–15.00 telefonil +372 53 924 601 või e-posti aadressil [email protected].

Kas välismaa elanikud saavad tellida e-raamatuid?

Jah, kõik välismaa elanikud saavad tellida e-raamatuid.

Milliste seadmete abil saab e-raamatuid lugeda?

Kõik kirjastuse Ersen raamatupoe veebilehel olevad e-raamatud on mõeldud arvutis lugemiseks. Me ei garanteeri, et neid saab lugeda sama hästi e-lugerites, iPadis vms. Kui kahtlete, siis palume alla laadida tasuta näidis siit ja proovida oma seadmeid.

Millist e-raamatuformaati valida?

Praegu pakume lugejatele ainult ühte e-raamatute lugemise formaati – PDF (lugemisprogramm ADOBE  READER Macile ja Windowsile), mõeldud arvutis lugemiseks.

E-raamatud on ettenähtud ainult individuaalseks kasutamiseks ja neid on keelatud ilma autori ja kirjastaja kirjaliku nõusolekuta levitada.

Nende reeglite rikkujad selgitatakse välja ja võetakse kohtulikule vastutusele. Ostetud kauba identifitseerimiseks pärast allalaadimist sisestatakse raamatu elektroonilisse versiooni andmed ostu ja ostja kohta šifreeritud kujul.

Mida võin ostetud e-raamatuga teha?

Isiklikult kasutada, lugeda, säilitada reservkoopiat. Ostetud e-raamatut ei tohi printida ega teistele inimestele edasi anda või müüa. E-raamatu ostmisel olete nõustunud tellimistingimustega ja vajadusel saate tutvuda nendega sellel lingil.

Mitu korda tohin ostetud e-raamatut alla laadida?

E-raamatutele sanktsioneerimata juurdepääsu vältimiseks on igale raamatule kehtestatud piirang 7 allalaadimist.

Miks e-raamatu failid ei ole kättesaadavad?

Kui valisite makseviisiks ülekanne, siis failid on kättesaadavad allalaadimiseks järgmisel tööpäeval pärast raha müüja ehk firma OÜ Bestkaup kontole laekumist.

Kauba tagastamise õigus

Paber- ja e-raamatud ei kuulu tagastamisele. Paberraamatut võib vahetada ainult teise samasuguse vastu polügraafilise praagi avastamise korral.

Garantiikohustused

Garantiikohustused ei laiene raamatutele. Paberraamatut võib vahetada ainult teise samasuguse vastu ja üksnes trükikoja praagi avastamise korral. E-raamatud ei kuulu tagastamisele ja neil pole garantiiaega. Kõik raamatukoopiad on protestitud ja müügiajaks soovitatud tarkvara abil – Adobe Acrobat Reader – arvutis vaatamiseks kõlblikus olukorras. E-raamatute vaatamiseks muude, meie kirjelduses osutamata programmide või seadmete kasutamine pole keelatud, kuid me ei taga lähtematerjali õiget kuvamist. Müüja ei tagasta Ostjale raha. Sellel eesmärgil antakse Ostjale võimalus tutvuda e-raamatunäidisega. E-raamatunäidist saab alla laadida siit. Ostetud failide avamisega tekkivate probleemide korral pöörduge kirjastuse ERSEN raamatupoe klienditoe poole.

Konfidentsiaalsus

Me ei avalda kolmandatele isikutele teie kasutajatunnust ja parooli ning e-posti aadressi, samuti registreerimisel saadud muid andmeid.

Unustasite parooli. Kuidas seda taastada?

Kasutage automaatset parooli taastamist.

Oma kontole ligi pääseda püüdes saite veateate.

Veenduge, et logisite õigesti sisse ja sisestasite õige parooli; uuendage brauseri lehekülge; proovige töötada ainult ühes brauseri aknas.

Mul ei ole juurdepääsu oma e-postile. Kuidas ma saan parooli taastada?

Teie e-post on peamine konto omamise õiguse kinnitus meie juures. Seetõttu ei saa me enamikul juhtudel teid ilma teie kirjaliku avalduseta millegagi aidata.

Probleemide tekkimise korral saab kirjastuse ERSEN raamatupoe klienditoega ühendust võtta esmaspäevast neljapäevani kl 9.00–15.00 telefonil +372 53 924 601 või e-posti aadressil [email protected]