Logi sisse

Registreerimine

+372 53 924 601 E-N 9:00 - 15:00
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in comments
Search in excerpt
Search in posts
Search in pages
Search in groups
Search in users
Search in forums
Filter by Custom Post Type
Filter by Categories

Ostukorv

Tellimistingimused. Privaatsus

OÜ Bestkaup Anne Valtini isikus, kes tegutseb Põhikirja alusel, edaspidi nimetatud “Müüja”, ühelt poolt, ja internetivõrgu kasutaja, edaspidi nimetatud “Ostja”, teiselt poolt, koos nimetatud “Pooled”, sõlmisid käesoleva lepingu (edaspidi “Leping”).

1. Lepinguese
Vastavuses Eesti Vabariigi Võlaõigusseaduse § 52 on Leping avalik pakkumine piiramatule hulgale internetivõrgu kasutajatele. Lepinguga täielikuks ja tingimusteta nõustumiseks on Ostja nõusolek Lepingu tingimustega.

2. Paberraamatud

2.1. Kaup
2.1.1. Müüja poolt müüdav kaup on e-poes fotode ja kirjeldustena.
Kauba fotodel on illustreeriv tähendus ja need võivad erineda sellest, kuidas kaup tegelikult välja näeb. Fotodele lisatav kirjeldus ei pruugi olla ammendav.
2.1.2. Müüja kinnitab, et kaup kuulub omandiõiguse alusel Müüjale.
2.1.3. Müüja kinnitab, et kaup vastab kvaliteedinõuetele ja sellel pole varjatud defekte.
2.1.4. Müüja ei vastuta
2.1.4.1. kauba rikkumise eest Ostja poolt;
2.1.4.2. kauba mittesihipärase kasutamise tulemusel tekkinud vigade eest;
2.1.4.3. kauba tavapärase kulumise eest normaalsel kasutamisel.

2.2. Maksetingimused
2.2.1. Ostja sooritab makse eurodes Müüja saidil näidatud tingimustel. Kõik näidatud hinnad sisaldavad käibemaksu (paberraamatud km 9%, teenused km 20%). Hindadele võib olla lisatud tasu kättetoimetamise eest vastavalt tellimuse vormistamisel valitud kättetoimetamisviisile.
2.2.2. Kuu raamatu tellimisel on kogu raamatupakk 5% hinnasoodustusega. Kui Ostja ei soovi kuu raamatut, ei pea ta sellest Müüjale teatama.
2.2.3. Müüjal on õigus ühepoolselt muuta kehtivaid hindu, avaldades vastava info Müüja saidil. Mis tahes hindade muutmine ei puuduta juba tasutud kaupa.

2.3. Makseviisid
2.3.1. SEB või Swedbanki internetipanga kaudu pangalingiga.
2.3.2. Ülekandega. Tellimuse alusel saadetakse Ostja e-posti aadressile ettemaksuarve, mis tuleb tasuda esimesel võimalusel. Müüja pangarekvisiidid on märgitud ettemaksuarvel. Ülekande tegemisel tuleb Ostjal selgitusse märkida ettemaksuarve number. Kaup saadetakse välja pärast ettemaksuarve kogu summas tasumist.

2.4. Kauba kättetoimetamine Eesti piires
Kauba võib kätte toimetada mitmel viisil.
2.4.1. SmartPOSTi pakiautomaati Eesti piires (2,99 €). Pärast ettemaksuarve tasumist pangalingiga või ülekandega saadetakse Ostjale kolme kuni viie tööpäeva jooksul e-posti aadressile teatis kauba üleandmise kohta kättetoimetamisfirma operaatorile. Paki saabudes saadetakse Ostja mobiiltelefonile SMS teatega uksekood. Ostja sisestab SMSis sisaldunud uksekoodi pakiautomaadi puutetundlikul ekraanil, selle peale avaneb õige kapiuks ja ta saab oma tellimuse kätte. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates Ostja mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest. Seejärel tagastatakse pakk Müüjale. Kui pakk on juba Müüjale tagastatud või on tagastamisel, siis selle kättesaamiseks tuleb Ostjal tasuda SmartPOSTi saatekulu uuesti.
2.4.2. Omniva pakiautomaati Eesti piires (2,99 €). Pärast ettemaksuarve tasumist pangalingiga või ülekandega saadetakse Ostjale kolme kuni viie tööpäeva jooksul e-posti aadressile teatis kauba üleandmise kohta kättetoimetamisfirma operaatorile. Paki saabudes saadetakse Ostja mobiiltelefonile SMS teatega uksekood. Ostja sisestab SMSis sisaldunud uksekoodi pakiautomaadi puutetundlikul ekraanil, selle peale avaneb õige kapiuks ja ta saab oma tellimuse kätte. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates Ostja mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest. Seejärel tagastatakse pakk Müüjale. Kui pakk on juba Müüjale tagastatud või on tagastamisel, siis selle kättesaamiseks tuleb Ostjal tasuda Omniva saatekulu uuesti.
2.4.3. Omniva postkontorisse Eesti piires (3,99 €). Pärast ettemaksuarve tasumist pangalingiga või ülekandega saadetakse Ostjale kolme kuni viie tööpäeva jooksul e-posti aadressile teatis kauba üleandmise kohta kättetoimetamisfirma operaatorile. Pärast Omnivalt/Eesti Postilt teatise saamist võib Ostja valitud postkontorist oma paki kätte saada. Pakkide tasuta hoiuaeg postkontoris on 15 kalendripäeva. Paki saaja saab kirjaliku avalduse alusel hoiuaega pikendada veel kuni 15 kalendripäeva tasudes koheselt ka selle eest. Täpsem info Omnivalt/Eesti Postilt.
2.4.4. Kulleriga Eesti piires (4,99 €). Pärast ettemaksuarve tasumist pangalingiga või ülekandega saadetakse Ostjale kolme kuni viie tööpäeva jooksul e-posti aadressile teatis kauba üleandmise kohta kullerfirma operaatorile. Pärast seda võtab kuller Ostjaga ühendust ja kooskõlastab talle sobiva aja kauba kättetoimetamiseks.
2.4.5. Kõiki raamatuid saab Eestist tellida ka välismaale. Saatekulud on eraldi arvutatud, kuna need sõltuvad sihtkohast ning kaalust. Tellimiseks tuleb võtta ühendust kirjastuse Ersen raamatupoe klienditoega esmaspäevast neljapäevani kl 9.00–15.00 telefonil +372 53 924 601 või e-posti aadressil [email protected].

2.5. Garantiikohustused
Garantiikohustused ei laiene raamatutele. Paberraamatut võib vahetada ainult teise samasuguse vastu trükikoja praagi avastamise korral.

2.6. Oma pildiga toodete tellimine
2.6.1. Hinnad ja toodete saadavus võib muutuda ilma hoiatuseta.
2.6.2. Saidil www.ersen.ee esitatud pildid on illustreerivad.
2.6.3. Ostja vastutab saadetud pildi kvaliteedi eest.

3. E-raamatud

3.1. Lepingus kasutatavad terminid
3.1.1. Ostja – internetivõrgu kasutaja, kes on Lepingu tingimustega nõustunud ja registreerunud Müüja saidil ning tasunud teoste allalaadimise eest.
3.1.2. Teosed – raamatute tekstid, mis on elektroonilisel kujul eri formaatides internetivõrgus tutvustatud ja Müüja saidile paigutatud.
3.1.3. Kataloog – teoste kogum.
3.1.4. Kasutajatunnus ja parool – kaks unikaalset tunnust, mis identifitseerivad Ostja ja võimaldavad Ostjal sisule ligi pääseda.
3.1.5. Müüja sait – Müüjale kuuluv inforessurss internetivõrgus domeenis www.ersen.ee.
3.1.6. Allalaadimine – Ostja poolt teoste oma arvutisse salvestamine.

3.2. Poolte kohustused
3.2.1. Müüja kohustused:
3.2.1.1. Müüja annab Ostjale võimaluse tasu eest kataloogis olevaid teoseid allalaadida.
3.2.1.2. Esitada Ostjale teoseid allalaadimiseks hiljemalt järgmisel tööpäeval pärast raha Müüja kontole laekumist ja Ostja kui makse tasuja identifitseerimisest.
3.2.1.3. Mitte avaldada kolmandatele isikutele Ostja kasutajatunnust ja parooli ning e-posti aadressi, samuti Ostjalt registreerimisel saadud muid andmeid.
3.2.1.4. Teavitada Ostjat Lepingu ja selle lisade tingimuste muudatustest, paigutades vastava info Müüja saidile vähemalt 30 kalendripäeva enne muudatuste jõustumist.
3.2.2. Ostja kohustused:
3.2.2.1. Registreeruda Müüja saidil. Kehtestada kasutajatunnus ja parool, mille unikaalsust kinnitab Müüja. Seejuures tuleb rangelt ja kõrvalekaldumatult järgida Müüja juhiseid registreerimise korra kohta Müüja saidil.
3.2.2.2. Sooritada makseid teoste allalaadimise eest vastavuses Lepingu punktiga 3.4.
3.2.2.3. Tagada registreerimisel teatatud kasutajatunnuse ja parooli konfidentsiaalsus.
3.2.2.4. Kasutada allalaetud teoseid üksnes isiklikel eesmärkidel, lugemiseks. Ostjal on õigus paigutada teoste koopiaid mis tahes seadmesse tingimusel, et juurdepääs nendele koopiatele on ainult temal. E-raamatutele sanktsioneerimata juurdepääsu vältimiseks on igale raamatule kehtestatud piirang 7 allalaadimist. E-raamatud on mõeldud arvutis lugemiseks.
3.2.2.5. Ostjal ei ole õigust:
–  edasi anda, müüa või saata allalaetud teoseid kolmandatele isikutele nii tervikuna kui osaliselt;
–  teoseid avalikult raadio-, televisiooni- jm edastuskanalite kaudu eetrisse anda;
–  reprodutseerida teoseid, see tähendab valmistada teoste või nende osade eksemplare mis tahes materiaalses vormis;
–  printida teoseid;
–  teha teoseid üldkättesaadavaks interneti- ja muude arvutivõrkude kaudu;
–  teha ümber, muuta või muul viisil töödelda teoste tekste.
Lepingu punkti 3.2.2.5 nõuetest mittekinnipidamine on autorikaitseseaduse rikkumine ja seadusega karistatav!
3.2.2.6. Kogu Müüja saidil olev teave kataloogi kasutamise ja teoste eest tasumise korra ning muude Lepingu täitmise iseärasuste kohta on Lepingu lahutamatu osa ja Ostjale täitmiseks kohustuslik.

3.3. Poolte vastutus
3.3.1. Ostja võtab endale täieliku vastutuse ja riskid, mis on seotud kataloogi kasutamisega.
3.3.2. Ostja kannab täielikku vastutust kolmandate isikute poolt kasutajatunnuse ja parooli kasutamise eest.
3.3.3. Ostja kannab täielikku vastutust tema registreerimisel ära toodud e-posti aadressile Müüja edastatud teabe kasutamise eest kolmandate isikute poolt.
3.3.4. Müüja ei kanna vastutust Ostja mis tahes otseste või kaudsete kulude eest, mis võivad Ostjal kataloogi kasutamisel tekkida.
3.3.5. Müüja ei kanna vastutust kataloogile internetivõrgu kaudu juurdepääsu kvaliteedi eest.
3.3.6. Müüja ei kanna mitte mingitel asjaoludel vastutust kolmandate isikute poolt kasutajatunnuse ja parooli kasutamise eest.
3.3.7. Müüja ei kanna vastutust otseste või kaudsete kulude eest, mida Ostja tasub andmeedastuse, tarkvara ja/või riistvara töö häirete/rikete, andmekaotuste ja -vigade, andmetöötluse või -kuvamise, andmeedastuse viivituste ja muude häirete eest, mis pole toimunud Müüja süül.

3.4. Maksetingimused
3.4.1. Ostja tasub eurodes Müüja saidil toodud tingimustel. Kõik näidatud hinnad sisaldavad käibemaksu (e-raamatu km 20%). E-poes saab tasuda sisenedes pangalingilt (Swedbank, SEB Pank) või pangaülekandega.
3.4.1.1. Pangalink. Selle makseviisi valimisel suunatakse Ostja valitud internetipanka. Pärast õnnestunud makset on e-raamatu failid koheselt saadaval allalaadimiseks.
3.4.1.2. Ülekandega. Selle makseviisi valimisel saadetakse Ostja e-posti aadressile ettemaksuarve vajalike pangarekvisiitidega. Järgmisel tööpäeval pärast raha Müüja (Bestkaup OÜ) kontole laekumist saab Ostja e-kirja teatega tema kontole linkide lisandumisest e-raamatute allalaadimiseks.
3.4.2. Müüjal on ühepoolselt õigus muuta kehtivaid hindu, pannes vastava teabe Müüja saidile. Mis tahes hindade muutmine ei puuduta juba tasutud tellimusi.

3.5. Garantiikohustused
3.5.1. E-raamatud ei kuulu tagastamisele ja neil pole garantiiaega. Kõik raamatukoopiad on protestitud ja müügiajaks soovitatud tarkvara abil – Adobe Acrobat Reader – arvutis vaatamiseks kõlblikus olukorras.
3.5.2. E-raamatute vaatamiseks muude, Müüja kirjelduses osutamata programmide või seadmete (e-lugerid, iPad, vms) kasutamine pole keelatud, kuid Müüja ei taga lähtematerjali õiget kuvamist.
3.5.3. Müüja ei tagasta Ostjale raha. Sellel eesmärgil antakse Ostjale võimalus tutvuda e-raamatunäidisega. E-raamatunäidist saab alla laadida siit. Ostetud failide avamisega tekkivate probleemide korral võib Ostja pöörduda kirjastuse Ersen raamatupoe klienditoe poole.

4. Tarbija õigus tellimusest taganeda
4.1 Tarbijast Ostjal on õigus toodete tellimusest põhjust avaldamata taganeda alates tellimuse tegemisest kuni toodete kättesaamisele järgneva 14 kalendripäeva jooksul.
4.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.
4.3. Juhul, kui Ostja poolt tagastatud toode on kasutatud või kahjustatud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes või toimimises veendumiseks, on Müüjal õigus nõuda kahju hüvitamist summas kuni toote müügihinnani sõltuvalt toote väärtuse langusest. Nimetatud summa arvatakse maha Ostjale tagastatavast summast.
4.4. Tellimusest taganemiseks peab Ostja Müüjale esitama kirjalikult e-posti teel aadressil [email protected] vabas vormis taganemisavalduse hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Tellimusest taganemise avalduses peab Ostja näitama ära pangakonto numbri ja pangakonto valdaja nime, kuhu kanda tagastatav raha.
4.5. Juhul, kui Ostja taganeb tellimusest, kohustub Ostja tagastama tooted omal kulul viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest arvates.
4.5.1. Kaup tuleb pakkida sellisesse pakendisse, mis välistab kauba kahjustumise. Tagastatav kaup peab olema samas seisukorras nagu Ostjale üleandmisel. Kaubal ei tohi olla kasutamise märke, kriimustusi, defekte jms. Pakendi maksumust ja kauba tagastamise kulu Müüja Ostjale ei hüvita.
4.5.2. Ostja võib tagastada tooted mitmel moel:
–  Bestkaup OÜ kontorisse aadressil Tartu mnt 84a–111 eelnevalt kokkulepitud ajal esmaspäevast neljapäevani kella 9–15 pärast taganemisavalduse ärasaatmisest
–  posti teel aadressile: Bestkaup OÜ, Tartu mnt 84a–111, 10112 Tallinn
–  SmartPosti pakiautomaati: Tallinna Sikupilli Prisma pakiautomaat, mob 53 924 601
–  Omniva pakiautomaati: Tallinna Sikupilli pakiautomaat, mob 53 924 601
Ostja kannab tellimusest taganemisel toodete tagastamiskulud.
4.6. Müüja tagastab Ostjale tagastatud toodete eest tasutud summa ja kohaletoimetamise tasu (NB! mitte tagastamiskulud). Juhul kui Ostja tagastab tellitud tooted osaliselt, siis Müüja tagastab kohaletoimetamiskulud proportsionaalselt tellitud toodete arvuga. Müüja tagastab raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisteate saamisest, kuid mitte varem kui tellija on tagastanud Müüjale toote(d).
4.7. Taganemisõigus ei kohaldu veebist allalaaditavatele toodetele (e-raamatud). Ostja vastutab endale sobivas vormis toote (nt paberkandjal raamat või e-raamat) tellimise eest, formaadi info on kuvatud tootekirjelduse osana.

5. Lepingu kehtivus
Leping jõustub Ostja registreerumise momendist ja kehtib mõlema Poole kohustuste täieliku täitmiseni.

6. Vääramatu jõu tingimused
Pooled vabanevad käesoleva Lepingu järgsete kohustuste osalisest või täielikust täitmata jätmisest tulenevast vastutusest juhul, kui selline mittetäitmine oli pärast Lepingu sõlmimist tekkinud vääramatu jõu (force majeure) otsene tulemus.

7. Muud tingimused
7.1. Juhul kui Lepingu mingi säte või selle osa tunnistatakse kehtetuks või juriidilist jõudu mitteomavaks, jäävad ülejäänud Lepingu sätted ja osad täielikku jõudu omavaks ja kehtivaks.
7.2. Kõiges ülejäänus leppisid Pooled kokku juhinduda Eesti Vabariigi kehtivast seadusandlusest.
7.3. Müüjal on õigus teha Lepingusse muudatusi koos vastava info kohustusliku paigutamisega Müüja saidile 30 kalendripäeva enne vastavate muudatuste jõustumist.
7.4. Kõigi tekkivate küsimustega on Ostjal õigus pöörduda Müüja klienditoe poole e-posti aadressil: [email protected]
7.5. Müüja võib saata uudiskirju Ostja e-posti aadressile.

8. Vaidluste lahendamine
8.1. Käesoleva Lepingu suhtes tekkida võivad vaidlused ja erimeelsused lahendatakse kohtueelses korras. Pretensioonide läbivaatamise tähtaeg on 30 kalendripäeva nende Ostjalt saamise momendist.
8.2. Kui Pooled ei jõua kokkuleppele, siis lahendatakse need vaidlused ja erimeelsused kohtu korras kooskõlas Eesti Vabariigi kehtiva seadusandlusega.

9. Hulgikliendid
Käesolevad tellimistingimused ei laiene hulgiklientidele.

Müüja:
Ametlikud rekvisiidid
Juriidiline nimi: Bestkaup OÜ
Äriregistri kood: 10649322
Aadress: Tartu mnt 84a–111, 10112 Tallinn, Eesti
Telefon: +372 53 924 604
Faks: +372 6023 085
E-post: [email protected]
Maksukohuslase nr: EE100605279
Majandustegevuse registri nr: KJK033444

 

PRIVAATSUS

Kliendiandmete töötlemise põhimõtted
Käesolev dokument määratleb Bestkaup OÜ käsutuses olevate kliendiandmete töötlemise eesmärgid, koosseisu, töötlemise ning salastatuse.

Kes on klient?
Isik, kes on astunud Bestkaup OÜ-ga lepingulisesse suhtesse.

Mis on kliendiandmed?
Kliendiandmed on igasugune info, mis on Bestkaup OÜ-le oma kliendi kohta teada (nt kliendi nimi, kontaktandmed, tehingute andmed).

Mis on kliendiandmete töötlemine?
Kliendiandmete töötlemine on igasugune kliendiandmetega tehtav toiming (sh kliendiandmete kogumine, salvestamine, korrastamine, säilitamine, muutmine, avalikustamine, juurdepääsu võimaldamine kliendiandmetele, päringute ja väljavõtete tegemine, kasutamine, edastamine, ristkasutamine, ühendamine, sulgemine, kustutamine ja hävitamine).

Kes on kliendiandmete töötleja?
Kliendiandmete töötleja on Bestkaup OÜ (reg. kood 10649322, Tartu mnt 84a-111, Tallinn 10112). Kliendiandmete volitatud töötleja on AS Eesti Post, Itella Estonia OÜ, City Trans Baltic OÜ.

Kes on kolmas isik?
Kolmas isik on füüsiline või juriidiline isik, kes ei ole klient ega kliendiandmete töötleja.

Töödeldavate kliendiandmete koosseis
Bestkaup OÜ kogub kliendiandmeid järgmises koosseisus:

  • ees- ja perekonnanimi/äriühingu nimi;
  • äriühingu registrikood (kui on);
  • elukoht/asukoht;
  • arveldusarve;
  • kontaktandmed.
  • tehingute andmed (kliendi poolt sooritatud ostude andmed)
  • andmed harjumuste, eelistuste ja rahulolu kohta (nt andmed teenuste kasutamise aktiivsuse, kasutatavate teenuste ja kliendirahulolu kohta ning kaebustega seotud andmed);
  • kõiki kliendi poolt edastatud andmed (v.a delikaatsed isikuandmed), s.h on Bestkaup OÜ-l õigus salvestada kõigi sidevahendite (nt telefoni ja arvutivõrgu) teel antud Kliendi korraldused.

Seaduses sätestatud alustel on Bestkaup OÜ-l õigus töödelda kliendi kohta käivaid andmeid, mida ei ole käesolevas Nõusolekus nimetatud.

Milline on kliendiandmete töötlemise eesmärk?
Bestkaup OÜ töötleb kliendiandmeid selleks, et:

  • täita kliendiga sõlmitud lepingut;
  • kaitsta oma rikutud või vaidlustatud õigusi (nt andmete edastamine kohtule);
  • paremini mõista klientide ootusi ning seeläbi pakkuda kliendile sobivaid, kvaliteetseid teenuseid;
  • täita oma kohustusi, mis tulenevad õigusnormidest (nt andmete edastamine uurimisasutusele).

Millistel juhtudel Bestkaup OÜ avaldab kliendiandmeid?
Kliendiandmed on salajased, neid ei väljastata ning neile ei võimaldata Kolmandate isikute poolt ligipääsu, ilma Kliendi eelneva nõusolekuta, v.a seadustes ettenähtud juhtudel.

Kuidas Bestkaup OÜ kasutab kliendiandmeid teenuste pakkumisel?
Bestkaup OÜ saadab Klientidele Bestkaup OÜ pakkumisi. Kliendil on õigus igal ajal Bestkaup OÜ-ga ühendust võtta, et teatada oma soovist personaalseid pakkumisi mitte saada.

Kuidas muuta oma kliendiandmeid ja taotleda nende töötlemise lõpetamist?
Kliendil on õigus tutvuda oma kliendiandmetega enda konto vaates www.ersen.ee veebilehel vaates või pöördudes e-posti [email protected] vahendusel. Kui kliendiandmed on muutunud või muul põhjusel ebaõiged, peab klient sellest teatama e-posti [email protected] vahendusel või telefoni (+372) 53 924 601 kaudu.

Kliendil on õigus nõuda oma andmete töötlemise lõpetamist ja/või kogutud andmete kustutamist, kui vastav õigus tuleneb isikuandmete kaitse seadust või muust õigusaktist.

Kust saab täiendavat infot kliendiandmete töötlemise kohta?
Kui soovite oma kliendiandmete töötlemise kohta põhjalikumat selgitust, kirjutage e-posti aadressil [email protected] Vastame Teie kirjadele esmaspäevast neljapäevani kella 09.00-15.00ni.